måndag 26 september 2011

krabban

Dit rusade den helgen igen,


Denhär krabaten spenderade fredagkvällen på skördefest. Alltså, bättre lördagar har han sett. Haha



Sen fick jag liv i honom efter kaffe och lite Find It Mordillo vid Neste. Det gick inte så bra. Vi skyller på honom, trots den oskyldiga minen.

Igår besökte jag fammo & pappa, hann också tända ett ljus på faffas grav, så han fick det mysigt! På kvällen hade jag en långpromenad på schemat, tänkte jag skulle hälsa på D i jobbet. Det gick bra ända tills jag märker att vägbelysningen slutar ca. 1,5 km från målet, så då måste jag ju såklart ringa och be honom hämta mig. 22 år, och sååå mörkrädd. 

Som tur hade jag bra musik i öronen, stod och smådansade lite för mig själv under den sista lampan medans jag väntade. Helt normalt. Är nästan förvånad att jag kommit ur stadiet där man tittar under sängen.






Otroligt fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar