fredag 15 juli 2011

Rubrik ?

Känns riktigt skönt att det snart blir helg! Det enda negativa är att man har föråldrats en siffra innan jobbet på måndag. Får se om det märks ;)

Imorgon ska det bli lite kaffebjudning åt familjen o. sen på kvällen ska jag fira (fira & fira..) med några cider och se vad man hittar på. Det enda jag utesluter så gott jag kan på helger är tv:n. Såå tråkigt!!
Så börjar ju Jakobs Dagar på söndag också. Sommarens höjdpunkt! :) Undrar när Geir & Olle uppträder i skolparken?

Ska ha min 4 dagar långa semester här i slutet av juli. Helst av allt skulle jag fara på en visit till Åland eller Sthlm, men bonden med stort B verkar inte ha tid med sånt, så kanske en natt på SPA-hotell i Kalajoki. Det var ju han intresserad av. :b Not bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar