torsdag 4 augusti 2011

höstlängtan?


Tystnaden som uppstår då Mickan nämner sin långa semester åt sina kunder. "VA, 1 dag?!" :) Ja, fast vissa dagar har jag kortat av, så på det viset har jag har lite lata dagar iaf. Skönt så, nu smider jag lite planer inför vinterns semester istället. Tycker att det är viktigare att komma bort från vardagen då mörkret, kylan och den ihållande tröttheten hänger över en. Blä för vintern!

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men faktiskt så ska det bli lite skönt med höst, då man får tända en massa ljus, ladda garderoben med fina stickade plagg mm. Ja och för att inte glömma, fixa höstmys i salongen.

Igårkväll besökte vi Linn, Robin och lilla Alex hjärtat i Kållby. Vi har inte hunnit umgås alls sommar, vi som busade nästan varje dag förra sommaren. :) Grillkväll snart hörni !

Nu ska jag fixa mina naglar!

bild från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar