onsdag 2 maj 2012

Vikten

Tror jag får äta upp detdär med att jag ökat i vikt med ca. 3 kg sen inskrivningen. Idag på rådgivningsbesöket visade det sig att jag gått från startvikten 50 kg till 57 kg. D som också var med idag sa innan jag steg på vågen "Int har e ändra na san sist tror ja" Haha, jag fick mig ett gott skratt. Hon sa att hon vet inte var det har lagt sig. Men baby växer ju, och allt som hör därtill så visst ska man gå upp i vikt. Och nu när den sätter i en racerväxel vad det gäller växandet så kommer väl några kilon ännu. Dom kan jag ta bara ungen får vara frisk! v

Allt var som det skulle även idag, blodtrycket var lägre än sist, men det sa hon att är normalt nu då jag har mera blod.
Hjärtljuden var bra, hördes också att bäbis sprakade vilt därinne, som vanligt. Hon sa att det blir en riktig buse, det kan jag också skriva under!







2 kommentarer:

  1. Häärligt att allt e bra :) Jag tycker att magan diin ha växt massor saan vi va hejm,å he e ju typ 1 månad saan :) Så himla fint ere! <3 /Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, rådg.damen sa att fr.o.m nu kommer magan minnsann att böri väx! :) Lagom ti somarn så e säkert blir riktigt tungt! ;) <3

      Radera