måndag 24 september 2012

Egen tid

njuter jag av för tillfället, Colin ligger och myser på sitt fårskinnsfäll som han fick av sin gammelmormor o morfar igår.

Han har sovit bra nätter nu sen jag blev frisk (har haft början till mjölkstockning och äter nu pencilin). Under dom nätter jag hade runt 40 graders feber sov bebben också dåligt, så det gjorde ju inte saken bättre. Nu slumrar han in runt 1 tiden och vaknar där kring halv 8. Bra sålänge det varar :)



En mycket snäll grabb, lite gnällig om han inte får sin mjölk genast då han en gång larmat att han är hungrig, men annars mycket harmonisk.  Han är lugn då han får ny blöja, men senast 5 minuter efter ska nog bröstet slängas fram, annars kommer det nog en liten sur min. Mera jobb med denna lilla buse på utsidan av magen, men det är sååå mycket roligare! Njuter till max av att äntligen vara mamma!

1 kommentar:

  1. Hejsan! :)
    Bra tå du har vali beter i skick.. :)
    Vi elder jag ha määra flej gang rej att vi sko ha komi å hälsa på er men vi får no vänt en stånd ennu. Har hostoan gubb å snoroan poik jer så he e best att int koma å smitt er.. :) Men hoppas att vi snart kan koma :) Ta hand om er! kram <3

    SvaraRadera