torsdag 21 april 2011

Full rulle

Det kanske märks här på bloggen att det är vårrusning på jobbet. Sånt gillar vi! Det blir ju inte så mycket tid över till annat, men roligt är det att folk piggnar till nu och vill putsas upp från topp till tå.

Imorgon får ju även jag påsklov, vilket ska bli riktigt skönt. Tycker jag mer eller mindre har bott på jobbet den senaste tiden, så nu ska här njutas!

Det blev tidig väckning imårse, skulle iväg till HVC labben. Lycka till den som tror man skulle slippa köa kl. 08.00. Ungefär 10 pers satt där färdigt då jag kom dit. Hurraa, bara att ta sin kölapp och se nöjd ut. Som tur vaknade jag på alldeles rätt sida idag, så jag satt snällt och väntade! :) En liten suck kanske jag gav ifrån mig mellan varven..

Nu-kafferast!

den vasen får inte vara ifred


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar