torsdag 14 april 2011

Lovely

Såå härligt väder, helst av allt skulle ja sätta mej på utsidan me en STOR, god kaffe. Slutar ju redan 17.00 idag, så man hinner njuta hela kvällen.
Då är det nog en långpromenad som står överst på schemat, inget latande här inte! Extra pigg skulle man kanske vara om man åtm. kunde få vila ut ordentligt om nätterna, men icke! Med två stycken honkattor denna årstid är det allt annat än trevligt. Borde verkligen beställa tid till veterinären. Tycker smått synd om grannarna som ev. också får "lyssna"..
Som om det inte vore nog med skönsången, så har jag ju då min kära sambo som envist ska ligga på rygg och snarka. Varje natt. Men va gör man. Varför ska man va en sån som vaknar av minsta lilla ljud, då D int vaknar trots hans monsteralarm?! Hursomhelst tycker jag om alla 3 ! :)


Nu ska jag ta itu med lite städning här innan min kund dyker upp!


HA DET FINT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar