måndag 28 november 2011

bambi

Konstaterade att jag måste ha sett ut som Bambi på hal is imorse då ja traskade till jobbet, väldigt halt ställvis! Kanske det blir vinter nu?
Så har jag även hunnit vara på kaffe & lunch med min kära sambo, och vägen var som en isbana, skoj med lite spänning. Förra vintern lyckades jag nog få hjärtat i halsgropen några gånger då jag ofrivilligt sladdade lite här och där. Japp, se upp i trafiken.

Lillajul firades i Jeppo med överraskningsfest för D´s lillebror som blev hela 20 år! Vi spelade ett spel, minns inte vad det hette, där man skulle tävla i hur bra paren kände varandra! Vi kom på delad första plats, inte så illa! Man borde väl känna varandra ganska bra efter snart 6 år tillsammans. Igår fick jag också träffa älskade pappa som jag inte träffat på 2 månader! Vi var till Kokkola för att hälsa på farfars bror som blev opererad i magen. Det river upp minnen från ifjol exakt samma tid då farfar blev sjuk och låg på sjukhus. Snart 1 år utan den underbara människan! v

Här får ni en bra låt att starta veckan med



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar