torsdag 3 november 2011

Massage

Min kära sambo har haft mej (!) som frisör de senaste åren, och det suckas högt nästan varje gång jag står med maskinen i högsta hugg och tvingar den stackaren i stolen. Igårkväll hade jag planerat fixa frillan åt honom, vilket inte var någon trevlig idé enligt herrn. Så han tog filten och sa: Kom hi å mys iställi!
Jaa, det låter ju skönt, så dit i soffan for jag och vi tittade på tv, och jag fick nack&ryggmassage.

Han är ju knepig han, det fanns ju såklart en baktanke. Jag somnar alltid då vi ligger under samma filt och tittar på någon film. Jaa, denna gång var inget undantag.
Men ikväll blir det andra bullar! Mamma har ju kalas imorgon, å dit kommer man int me "Frasshååri i nackan" som D själv sku ha sagt.

2 kommentarer:

  1. Haha :D Jäär er e N som tar fram maskin o. sejr åt me ti klipp :P

    SvaraRadera
  2. Jaa-a , bra om e kan vara så å ;)

    SvaraRadera