onsdag 23 november 2011

Katt+julgran = Sant

Väntar fortfarande ivrigt på stjärnorna från Cosy Living, imorgon är dom på plats! Så då börjar jag vara klar med allt pyntande. Igår satte vi fram granen i lägenheten, jag satt och förundrades över hur skitsnyggt det blev, medans sambon var småsur för att jag skulle ha en VIT gran istället för GRÖN! Stackarn, han har så stora bekymmer!
När jag fick i alla bollarna, fick jag som kommentar "He passar faktiskt int att ha silverbollar i vit grän"! Han var verkligen på hugget att klaga på allt som hade med granen att göra. När det kommer till inredningen i hemmet så har jag sista ordet! Heh

För att göra mornar,nätter,kvällar fridfullare detta år band jag fast granen på 2 ställen för att kissorna inte ska lyckas ha ner den. (Det hör ju till) Och bollarna får dom heller inte ner eftersom jag "vek upp" ändan på varje kvist där jag lag en boll. Så kanske man inte behöver pynta julgranen x100 i vinter, väldigt bra!

Dock har dom nog gjort tappra försök, hörde jag inatt.


                                                Såhär snäll har B blivit med nya familjemedlemmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar