lördag 24 mars 2012

Lördagsgäster

Yes, och denna lördag får vi gäster från Ålandsholmen, Kim & Sara! Det börjar bli allt bra längesen vi sågs så det ska bli så kul! Så vi (jag) ska fixa till en tortillakväll åt oss.

Fick ha denna veckas första sovmorgon idag, och det var så skönt! Orsaken till att jag sov så länge var nog för att när man öppnade ögonen rasade det ner snö, då drog jag täcket över huvudet och väntade sovandes på bättre tider. Det lyckades, för nästa gång jag vaknade så var mardrömmen över. Såhär är det ju dock varje år då man tror att våren är här. Så kanske man kan våga hoppas på snöfritt nudå?


Lite såhär tack!




Trevlig lördag åt alla!

2 kommentarer:

  1. Jag tackar sådär i efterskott för den trevliga kvällen, det var helt super roligt! :) Och tusen tack för presentkorten, de var en riktigt trevlig överraskning! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack själv, he va så roligt tå ni kom!! :) Japp, ja tänkt he förtjänar ni att få tå ni komber hejm nangang! :)

      Radera