måndag 2 april 2012

Årsdag & kulan min

Igår hade jag & D vår 6 årsdag. Otroligt va man ha hunnit med mycket på dom åren. Knappt så man förstår det själv, men här är vi ännu och det är jag tacksam för! :) På lördagen skurade vi upp radhuslägenheten i Edsevö, den ska sättas till salu här inom kort så nu är det lite fix kvar bara. Så ifall någon känner på sig att dom behöver en fin 2 rummare nära till Jakobstad så vet ni vad som är på kommande!


Magen växer lite dag för dag tycker jag, t.o.m D har börjat se den nu (han tycker att den har varit så liten,vilket den nog har varit hehe).

Är nu i vecka 17+2, så snart närmar sig ultraljudet i v 20 då man kanske kan se om det är en tjej eller kille som gömmer sig därinne. Rättare sagt så är det idag 2 veckor kvar, jag bara vääääntaaar.

Måste också uppdatera och visa världens sötaste babyuggs:

4 kommentarer:

  1. ååh va söta uggsen är !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, ja börja bara fniss tå ja öppna paketi å så dem. Så himla söt, & demde myssona va så små å söt å! :)

      Radera
  2. Gud va söta! Har varit tänkt att köpa ett par liknande fast rosa till tjejen vi väntar på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom e underbara! :) Allt smått e så sött! :)

      Radera