tisdag 3 maj 2011

Ihanaa Leijonat Ihanaa

Sagt och gjort, tittade Lettland-Finland matchen igår. Konstigt nog har jag rösten kvar, det var såå spännande! D kom hem då det återstod 5 minuter kvar av tredje perioden. Hans kommentar: "Slut å skrik, do e jo gälin".
Haloo, det hör till!

Suomi vann, å jag kunde lyckligt gå till sängs!
Skulle hälsa på gubben min idag innan jag for i jobb, men han var inte mycket till sällskap. Han drunknade i papper som skulle fixas, så jag drack mitt kaffe och sökte mig till jobbet.

Igår trotsade jag förresten det blåsiga & kalla vädret och köpte min efterlängtade lösglass. NU E DET SOMMAR GOTT FOLK!


2 kommentarer:

  1. Så fin du e, som alltid. PS. Jag saknar dig nu igen! Pussgullegumman!

    SvaraRadera
  2. Nämen tack du! :) ja saknar dej också, sku måst kaffa snaaart! <3

    SvaraRadera