torsdag 26 maj 2011

presentbekymmer

sitter som bäst och knaprar en kanelbulle och dricker kaffe i väntan på dagens sista kund. Försöker också klura ut vad jag ska köpa till min sambo som fyller 22 på lördag. Har ju fått en del fina förslag på fejjan..Väntade bara på att någon skulle nämna "En snäll flickvän". Men gott folk, det har han ju redan, så något fiffigare måste ju finnas! Hehe


Jag vill ju gärna komma med något annat än detdär vanliga: Tröjor, något halsband, eller någon prydnad som man köper mest för att få njuta av den själv ;)
Nåja, nog hinner jag väl få hem något vettigt tills dess.


Nu vill jag också gärna få hem mitt H&M paket, två fina klänningar och en superfin skjorta åt D ska finnas i det. Men på nätet så jag att stl 34 & 36 av just dom klänningarna tog slut på direkten, så får se hur många månader man får vänta på dom.


Denna låt är förresten bara bra:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar