måndag 5 december 2011

Klappar

Vilken perfekt start nya arbetsveckan fick. Jag passade på att få nack&ryggmassage hos Maria då hon har en praktikant vid salongen. Mera sånt, jag skulle gärna dyka in varje dag. Det är ganska mycket på jobbet just nu inför julen, folk vill ju vara extra fina nu! :) Ni kommer väl ihåg presentkorten till nära & kära?
Måste berömma männen som är duktiga på att komma in efter just presentkort till julen. Har försökt ge vinkar åt D att sånt tycker ju tjejer om! Han e lite söt, och har inte så bra fantasi när det kommer till presenter. Skrattar fortfarande då jag tänker på julafton för kanske 2 år sen, då vi sent på kvällen kom hem och började öppna julklappar vi köpt till varandra. Jag fick ett fluffigt, rött hårband (liknade något som man hade som liten). Går inte att beskriva så bra, men det var faktiskt gräsligt fult och han ville att jag skulle ha det. Kan tillägga att vi båda fick tränat magmusklerna då vi kort därefter öppnade mammas klapp. En hop med pinnar, och vi visste inte vad tusan det var? Till blommorna var dom ju såklart! Ganska självklart, men heter man Mickan & Dan så gör man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar