torsdag 8 december 2011

Yr i bollen

Borde skaffa mig någon mirakelkur mot trötthet. Tips på något som skulle göra en till människa igen? Jag är inte den som brukar ha svårt att komma mig ur sängen på morgonen, men nu i höst har det gått lite trögt. Och även under dagens lopp kan jag vara lite halvdöd, så kan vi ju inte ha det.

Annars har denhär veckan gått riktigt snabbt tycker jag, på tisdagkväll kom M & H på glögg/peppisbesök, vi kollade in alla snygga och mindre snygga klänningar på balen och skvallrade. Funderade också lite vad man själv skulle välja för klänning. Jag skulle säkert kollapsa, eftersom jag har en otrolig beslutsångest när det kommer till allt möjligt. En kund fick en gång så roligt då jag berättade om mitt bekymmer, det dyker upp överallt. Då det ska väljas kläder, saker till hemmet, diskmedel, hårprodukter, t.o.m vid godishyllan. Kanske det inte trots allt är så konstigt då D drar sig för att handla med mig.

Kanske man borde sluta tänka

                                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar