onsdag 14 december 2011

Slask, sång och nyårsfundering

Har hunnit med mycket idag, tycker jag. Steg upp tidigt imårse, stack iväg och hälsade på fammo & pappsi, hem igen och direkt till jobbet. Fullt ös här, och så ska det va!
Hann dra några fina visor innan jag hade kört från Nykaabi centrum ut till riksåttan. Fullt med slask på vägen, rusningstrafik....Tror jag kunde köra i 40, körde jag hårdare drog det bilen sida till sida. Sen blev jag dock på bra humör då man slapp eländet! Då började jag sjunga vackrare visor istället.

Då man gick andra skedet i bilskolan gjorde man ju ett test vilken person man är i trafiken. Jag blev dendär lugna, snälla, aldrig stressade människan. Vad har gått snett sen det då? Ingen aning, men jag är nog trevlig och försöker stanna för dom som väntar vid övergångsställen! Det är det inte många som är kan jag säga. Men det bör väl påpekas att jag inte är lika stressad annars, mest bara då jag kör av någon anledning.

Har också försökt hitta någon snygg klänning att ha på nyåret, hittade en riktigt fin med paljetter på Gina Tricot webshop, men den hade ju hunnit bli slutsåld. Jag är ju duktig på detta att vara ut i sista minuten, dom som känner mig är väl medvetna om det.

Har också börjat planera lite make-up & naglar, och jag tror det lutar åt lite guldigt. Har en superfin ögonskugga från Youngblood, Golden Beryl. Den e härlig, och sen ett fint lack från OPI´s Burlesque Little teasers.

                                  

                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar