tisdag 10 april 2012

Dejt

Ja man får nog nästan kalla mitt & D´s besök till edsevö neste igårkväll för dejt! Har man inte så mycket tid för mys, så får man ta tillvara på dom små stunder som erbjuds ;) På menyn stod för min del deras suveräna äggsmörgås (alltid!) med varm kakao och sambon satsade stort på en Rolls hamburgare.


Han har planerat att då bebisen har kommit till världen ska söndagar vara lediga för hans del så han hinner umgås med oss, can´t wait!

Jag har ju annars en tid funderat ifall det är min inneboende som jag har kännt av ibland, lite som bubblor i magen. Nu är jag nog bombsäker på att jag inte har fel, kan inte riktigt beskriva känslan..Iaf så är det en liten som slår kullerbyttor eller annars utövar nånslags gymnastik! 5 dagar kvar tills vi får en glimt av busen på ultra. (v 20) v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar