tisdag 17 april 2012

En vilding

Undrar vem bäbis släktas på, så vild som den va i magen på gårdagens ultra? Det var ganska omöjligt att få nån klarhet på vilket kön den har, så vi får leva i ovisshet en tid framöver ännu. Hon gissade på tjej, men vågade inte säga något säkert, så det återstår ju att se då. :) Gullunge! Man fick se hjärtat riktigt tydligt, allt var som det skulle. En bild på en fot fick vi med oss hem. Så bråttomt hade den igår, så det fanns ingen tid att posa. Jag hade ju planerat att efter ultran skulle vi ta en sväng & titta på babykläder (Jag hade bestämt mig för att vi skulle få veta kön). Nu när vi inte kan vara säkra på vad det blir, så köpte jag en söt liten body, som var vit med några små bruna o. svarta figurer på. Jag hade ju tänkt mig en liten klänning eller ett par shorts.


Kan inte förklara hur skön känsla det är att få se ett litet mästerverk som lever i min mage! Alla som har varit gravida vet, helt overkligt! <3 Om baby ändå sku se hur ivri papsen är på ultraljuden, man ser riktigt hur stolt han e! Min lilla familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar