torsdag 25 augusti 2011

för mycket

Då jag bodde i Linköping med mamma och syster (2000), fick vi oss ett gott skratt då jag hade oturen att vara lite förkyld. Mamma & Micke stojade på med bakning/matlagning i köket, och då jag var påväg in dit hörde jag Micke säga "du kan inte komma in hit, du har för mycket snor", fast det var plåten som skulle in i ugnen som inte gick in för den var för stor. Så fel det kan bli, kanske det var en propp i örat.

Det om det, sanningen är att nu är jag snorig igen. Tack D!
Jag trodde jag skulle klara mig undan hans bobbor eftersom jag inte ser honom så mycket om dagarna. Men den lilla stunden vi umgås är väl tillräcklig. Så tummen ner för detta, får hälla i mig c-vitaminer i alla dess former nudå.

Igår lyxade jag till det och hade en rikigt kort dag på jobbet, och passade sen på att besöka Murran´s Stil Studio i Purmo. Där fick jag köpt ett schampoo, och avnjuta två koppar kaffe. Tack söt!

                                         

                                                                              




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar