måndag 8 augusti 2011

funderingar

Har en riktigt skön dag på jobbet, det är så trist väder på utsidan så jag njuter av att få mysa inomhus!
Helgen är förbi och nu får Sandra & Mikael kalla sig man och hustru! Är glad för er skull finisar! Bilder från festen ska ni få, men inte just nu ;)

Min bil borde få sig en omgång på någon verkstad, den har fått något skumt för sig så den skuttar fram, speciellt vid stadskörning då man växlar mycket. Dan nämnde någonting om ett filter som kanske borde bytas? Ja, jag blir inte klok på hur mycket som finns i alla bilar och motorer. Jag vet inget om hur en motor ens fungerar. D har försökt berätta x antal gånger, men..det hör till "saker jag försökt lära mig/förstå mig på, för att sedan förklara omöjligt". Till den kategorin kan vi också stoppa männen ;)


                                                                                  Honey!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar