tisdag 26 juni 2012

babyboy



Har utan att tänka efter från första början talat om "han" då ja nämnt något om bäbis, så mitt undermedvetna har hela tiden sagt att det blir en pojke, och visst blir det de! Det kunde man se på vårt ultraljud igår. Såå sööt, vi fick bilder i 4D, så man ser riktigt bra hur han ser ut just nu. En blandning av mamma & pappa ser det ut att bli, mina stora ögon och D´s näsa å läppar.

Såklart ändras dom mycket när dom är på utsidan sen.

Jag har fixat en egen garderob igårkväll åt Rodrigues som vi så vackert kallar honom (tillfälligt!) Haha!
Och idag efter förberedelsekursen ska vi hämta mammalådan från posten så får jag tvätta & ordna ytterligare med kläder.

Jag e så upp i varv!





6 kommentarer:

  1. Jag e så glad för er skull ! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till pojken! Du får berätt san om du också fick 2011 mammalådan elder om du hadd meir tur en jag å får 2012 lådan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ne no fick vi ´11 lådan vi å, men ja tyckt di va rikti fin demde kläden! :) He va ju myki vitt & ljust, ja e int så förtjust i sånde me myki mönster heller, så ja va no nöjd. :)(int för att he e ja som ska ha dem, men entå :D)

      Radera
  3. Nää nå he er jo sant! Di sko no vara lite i he minsta laget om vi sko behöv ha döm ;) å ti sist å slut växer di så snabbt så man hindar knappt använd döm så får man köp stör storleikar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo he e int så stor vits att skaff na stori förråd i gangon tå di knappt hindar använd! :) Men he e ju så kuul! ;b

      Radera