måndag 4 juni 2012

sommaren efterlyses


Var är bikinivädret? Inte här iaf, men det är bara att gilla läget. Kanske sommaren håller i sig till september då den verkar vara aningen trögstartad.

Idag var det rådgivningsbesök igen, och läkargranskning (som jag har fruktat inför det, och så gick det ju hur bra som helst). Allt var precis som det ska, så jag fick åka hem me OK stämpeln på rumpan. Förberedelsekursen drar igång den 19:e juni, det ska bli spännande. Kanske man ser några kända ansikten. Mest väntar jag på BB-besöket, vilket har varit höjdpunkten enligt dom flesta.

Juicedrinkar blir min grej i sommar!



Igår hade jag & D vår 5 års-förlovingsdag. Grattisar till oss, fem år sen vi satt på stranden på Lefkas och hade det hur mysigt som helst! Pussar till världens bästa Dan! Love






2 kommentarer: