torsdag 14 juni 2012

tekoppi

Har en ta-det-lugnt-med-en-te paus för tillfället, men OBS OBS nu har jag börjat dricka kaffe igen!
Besökte mormor på hennes födelsedag, hon undra om jag vill ha en kopp kaffe, så ja tänkte jag ska ge det ett försök. Å det var ju gott igen! Wihoo, så nu dricker jag en kopp om dagen. Intresseklubben är väl ivriga att anteckna!



Igår efter jobbet blev det sommarens första beach-häng med Maria, äntligen! Det var ju meningen att hon skulle ha någon behandling, men hon hade inte tid med det då det var så härligt väder. Så det får vi ta en annan gång, jag däremot använder nog min behandling hos henne nästa vecka, då ska det ansiktsbehandlas! Skulle nog gärna vara gravid konstant ifall jag får behålla min hud i det skick den är nu, alltså bättre än någonsin.

Otroligt hur olika det kan vara för folk, vissa får riktigt dålig hy under just graviditeten. Håret har jag däremot inte märkt någon skillnad på, lika tunnt som vanligt tyvärr. Hade föreställt mig att man skulle få lite hollywoodsvall, men det känns ganska långt borta. Vill inte ens veta hur det ska bli efteråt då det sägs att man tappar mycket.

Så ska jag ju inte glömma att uppdatera alla intresserade med hur magen ser ut, nu i vecka 29 :



 Har ju inte hunnit ta bilder på hur vi har det i vår nya lya, men en bild på en del av vardagsrummet har jag nära till här så den kan ni få, varsågoda


Vi trivs så bra i radhuset, ångrar inte att vi flyttade (än iaf).

2 kommentarer:

  1. He närmar se :).. Vi sko måst koma å häls på ti er nya lya, sir ju riktit fint ut på bildn i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Joo, verkligen! :) Ultra vi medicenter e boka 25.6, oj va ja väntaar! Lyan e no fin, vi trivs jättebra! :) Så ni ska laga er hijåt snart! Kraam

    SvaraRadera