onsdag 27 juni 2012

glömsknisse-här-hej

Som ni kanske märker så har jag huvudet fullt med bebisfunderingar, så jag glömde bort att berätta vad vi gjorde på midsommar. Inte för att det hände något speciellt eller så, men för den nyfikne kan man ju dra en snabbis.

På fredag gjorde vi...haha, minns inte ens vad vi gjorde? Joo, vi körde D´s bror till Jeppo, sen till Korv Görans efter lite mat, och sen for vi hem. Ja ni ser, inte så värst mycket "råjvas". Fick dessutom dålig mage av maten, så nu äter jag inte nån smakbit på länge!

På lördag var jag chaffis, och så for jag & D till Emet på lite dans, pratade med lite bekanta som vi stötte på å hade lite mysigt. Kan tillägga att dansa bugg med preggomage var tungt, så stackars D fick nöja sig med att sätta sig och vila med mig efter en svängom.




Igår hade vi avslappningsövningar på förberedelsekursen. Vi fick alla samlas i en sal där vi skulle ta underlag och en kudde och lägga oss på golvet. Så hörde vi på ett band där en dam hela tiden sa vad man skulle tänka på, och få en riktigt avslappnad. Sambon tog förståss tillfället i akt och löd damen på bandet. Lite väl bra om man jämför med dom andra paren..

Bandspelaren: Nu kan du öppna ögonen.
Jag hör att min kära sambo till höger om mig andas lite väl djupt för att vara vaken. Alla börjar vända och vrida på sig. Men inte D. För han hade nog farit i nånslags dvala, och jag låg och fasade över när han skulle dra en redig snark. Ja, alla andra hade ju öppnat ögonen, meen. Inte lilla D.

TYPISKT! Då bandet var slut och man skulle sätta sig upp var jag snabb med att peta till gossen för att få liv i honom igen.
 Han tar nog tillvara på varje sekund han får vila. Min nöt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar